Ben 27 +4 üm.
1 2 haftadır belimde değil de sırtımda çok ağrı var. Sanırım vücudun denge merkezi değişiyor. Bir de bebek büyüyor karnı tutan kaslar nitekim sırt bel bölgesinden güç alıyor. Yani yanlış olabilir ama ben böyle düşünüyorum. Herkes bunlar daha iyi günlerin diyor ama inşallah şiddetlenmez...
Bu arada kdz ereğli de mi yaşıyorsunuz?