1 sene önce yaşadım iç kanamalı bi şekilde ben geç kalmıştım uzun süren adet lekenmelerim oluyordu son günlerinde de aşırı karın sğrısı bayılma ve kusmayla hastaneye kaldırıldım ve dış gebelik olduğu anlaşıldı ve acil açık ameliyata alındım geç kaldığım için ve sezaryen oldum kistimde patlamış üstüne tabi ama neyse ki her şeyim sağlamdı ve o ameliyattan sonra adetlerimde düzene girdi bütün sorunlarım ortadan kalktı 6 ay kesin yasak geldi bebiş için ve korunmayı bıraktığım an gebe kaldım 😊çok şükür,bu arada benim beta 2500dü