Asuman0634 Bebişlerin durumları nasıl doktorum bu hafta bebeğin kanalda olduğunu söyledi 38 e kadar beklemek istiyorum fakat doktor erken gelebilir dedi sizde durumlar nasıl
pyymamm Asuman0634 ben 37+1de drdaydım kanala inmediğini söyledi daha durcağa benziyo dedi kiloda almıs olur beklerse dedi artık gelsin demek istedi ama nolcak bilmiyorum 🙈🙈 39da cagırdı bidaha
Nurselin11 34+4 teyim bana da bi hafta önce kanala yerleşmeye başlamış dedi,ama erken Doğum ile ilgili birşey söylemedi,kilosu da 33+5 te 2060 gram dı kilolu bir bebek değil ama haftasıyla uyumlu dedi☺️
Haticeakks 32+5 iz 33 e az kaldı valla bugünlerde sürekli kasılma yaşıyorum ya zaten erken doğum riski de var açılma yok bebekte kanalda değil sancida çıkmıyor zaten şükür inşallah bu ayida atlatırız ya erken gelmesin istiyorum. Kilosu 2080 gram boyu da 42 cm mis
pyymamm Haticeakks benimde belimde vardı 33. Haftamda kasılmaları bastırsın diye magnezyumu mu 2ye yükseltti su an 37yim kesti dün artık yavas yavas baslasın diye. Sizede verirler belki görüştünüz mü doktorunuzla
Haticeakks pyymamm kullanıyorum ben ama günde sadece bir kez nst de hiç sancı çıkmayınca doktor yükseltme gereği duymadi sertlik olması da normaldir hatta dahada artacak falan dedi
LittleAnneee 34+2 olduk 5 haftalıkken hamileliğimi öğrenmiştim ya nasıl geçicek onca gün diyordum geldi çattı mart ayı belki bu ay sonu belki Nisan başı gelicek bebişlerimiz 33+4 de 2100 gr 42 cm di haftaya kontrolüm var bakalım baş aşağı döndü mü ama en son benim oğlışum yan yatıyordu bende bir farklılık hissetmiyorum 🤣
Merve_1750 34+3 olduk heyecan dorukta Ara Ara bel ve kasık ağrılarım oluyor dr normal dedi biraz bulantım var aniden uykum geliyor olduğum yerde uyumak istiyorum gece uykuları yarım yamalak saat başı wcyye kalkıyorum 32.haftamda gttiğimde bebek dönmüş dedi kilosu 2200grdı yarın kontrolümüz var bakalım ne durumdayz sağlıkla zamanında gelsin tüm bebişler inşallah