ipekcim hamile olduğumu öğrendim ve 2 gün sonra ben de çok hasta olmuştum ilaç almadım acile gitmiştim çok kalabalık daha kötü olursun diye geri gönderdiler. 2 hafta boyunca çektim ayakta duramıyordum dayanamadım en son dahiliye bölümüne gittim cefaks antibiyotik verdi hamilelerin kullanabileceği ve öksürük şurubu da dahil sonra toparladım. Ama tabi bu arada kestane bali ve meyve çok fazla tukketim ve bol bol su içmeye çalış