Frdhcrt dikişler yok estetik oluyor ve üstüne su geçirmez bant takılıyor.içinde dikiş oluyor benim sol tarafta bitmiş dikiş o yüzden sol tarafım daha ağrıdı,sol ayağım daha şişti ve daha geç hareket ettirebildim.Ama yavrunu kucağına alınca çok mutlu oluyorsun emin ol.göğsğmü bile tshirtümü dişleyerek veriyorum yinede bu acıya değer yavrum.