Merhaba sevgili anne adayları.39+0 da son muayeneme gitmişim ve kızım biraz kilolu ve baş çevresi 99 mm diye(çatım sınırdaymış çünkü)Dr son 1 hafta beklerim gelmezse sezeryana alırım dedi.bende yeğenimin doğum günü 4.3. diye gelmezse bu günü sezeryan uygundur dedim ve çıktım.1 gün sonra misafirim geldi ve yemektir,temizliktir çok dolanmıştım.Ayrıca bebiş gelsin diye son 3 gündür hergün 6 km yürümüştüm ve o yürümeyle bende kasık ağrısı başladı.Evde otururken c.tesi akşamı birden afedersiniz çiş gibi su gelmeye başladı azar azar.kalktım hemen WC ye gittim ve baktım çiş renginde değil beyazımsı renkte berrak bir su ve hiç durmadan kaslarım engel olamıyor belki 10 defa çile çıkar gibi su bıraktım.dependimi taktım.müthiş bir icat.Allah yapandan razı olsun.Hastaneye gittik cihaza bağlandım sancım yok 1 adet 100 çıktı aşağı indik ebeyle muayene oldum ve açılmam hiç yoktu.ebe çayın dar gibi dedi ve zorlanırsın çok dedi.sabaha kadar bekleyeceğiz açılman ve sancım olacakmı diye bakalım suyunda gelmiş antibiyotik verip gözlemleyelim seni dedi.bende uygundur dedim.sabah oldu sancı ve açılma olmadı.sezeryana alınma kararı verildi ve çok acıkmıştım.(yemek 12 den sonra yasak)10.30 da beni aldılar Spinal oldum.damar yolundan daha az acısı var korkmayın.Anında sedyeye yatıtdılar ve bacaklarım karıncalanıp dk sında uyuşmaya başladım.yağını kaldır dediler katiyen kalkmıyor.kendimi çok aciz ve korunmasız hissettim.bir kum çuvalı gibiydim😂.Sonra ilaç baş ağrısı ve mide bulantısı yaptı öğürmeye başladık masada .kafamı biraz kaldırdılar ve geçti.dr um en son geldi ve 11 de işleme başladılar 11.05 de kızım doğdu.Ağlamasını duyunca ağladım yanağıma koydular öptüm.Sinirlerim boşaldı.Sırtım uyuşuk,kollarım kalkmıyo bacaklar zaten hissiz ve sarılamıyorsunuz.Dr "Koca kafalı bi kızın oldu dedi .
Akıllı olacak bu annesi dedi."Babasına verdiler odaya çıktı.Eşime demiştim -Al kucağına konuşa konuşa odaya götür.Anne birazdan gelecek de.Anlat.O anlar demiştim-Ameliyat bitti çıkarıldım.Herkes odada beni bekliyordu.Yavrum açlıktan ağlıyordu ellerini ağzına kavuştura kavuştura.Başım ağrımasın diye 3 filtre kahve ve 2 bardak granül Nescafe içtim.Bol su içtim.Baş ağrım hiç olmadı.Emzirebilfim hemen sütüm geldi şükür.Fakat bir ucu çökük diye diğerini emzirince ve yatarak emzirince sol göğsüm çatladı.Ayva çekirdeği suyu yapmıştım onu sürüyorum.Lansinoh aldım.Canım çok yanıyor ama emziriyorum şükür.Göğüs vakumlama aleti aldım ucunu çıkardı tavsiye ederim sağdan da emziriyorum artık.Ameliyatım esnasında miyomum da alındı fakat keşke alınmasaydı çok ağrılı ve iyileşme süreci geç oldu.Benden sonra sezeryan olanlar bile yürümeye erken başladı.Bol yürüyün ve bol su için.Göğüslerimin acısı ve çatlak için ne tavsiyeniz varsa rica ediyorum.Çok güzel bir duygu.Allah isteyen herkese hayırlısıyla ,hayırlı evlatlar versin...@adm sabitlermisiniz?