Merhaba anneler bugün kontrolüm vardı 34 hftalik olduk 2300 gram doktorum ilk defa böbreklerini ölçtü ve genişleme var dedi 3 buçuk milim doğunca çocuk doktoru bakar takibimde ol dedi bana herhangi hareket hissetmezsen birşey olursa gel dedi normal mi böbrek genişliyor demesi korkuyorum da neden acaba