Arkadaşlar Merhaba.
Araniza yeni katıldım. Geçen yıl mayis ayinda 8 haftalık olmasi gereken bebegimin 6.haftada kalbi durmus. Kürtaj olmak zorunda kaldim.
Dün öğrendim hamileliğimi. 4 haftalikmiş. Bhcg 702 çıktı. 2aydir folik asit kullandim, doktorum 2tüp kan ve idar olarak test yaptı. Şükür testler temizmiş. Bol bol su iç ve dinlen dedi.
Ayni seyleri bir daha yasamak istemiyorum, kalp atışını duyana kadar aile çevremize söylememeye karar verdik eşimle.
Sorum şu; ilk bebeğini kürtajla kaybedip, 2.sini sağlıklı bir şekilde kucağına alan var mı aranızda? Varsa bana ne gibi tavsiyelerde bulunabilir?
Kafanızı ağrıttım, çok uzun oldu😊 K.bakmayın lütfen.