40+3 le yatışım yapıldı. Hiç bi belirtim yok doğuma dair sancı su nişan. Doktorum 39. Haftada çatı muayenesi yaparken biraz zorladı kanaman olsun ağrın olsun diye ama fayda etmedi bugünde suyumun azaldığını öğrenince yatışım yapıldı şu an suni sancı veriliyor. Hiç tanımıyorum sizleri ama dualarınızı bekliyorum eğer okuyan varsa hayırla sağlıkla kolaylıkla normal doğumla Rabbim bizlere nasip eder benim gibi bütün hamileleri