Kızlar 8 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor monurol diye bi ilac yazdı kensi doktorum izinli olduğu için ona soramadım bu doktorda genelde yanlış ilaç veriyo internettede 12.haftadan önce kullanılması uygun değil diyolar aranızda benle aynı durumda olup kullanan varmıydı