Swyhan46 Kızınız mı oğlunuz mu olacak yazarmısnız merak ediyorum bu yıl kız yıllı çoğu hamile kız diyor
Aselannesi_85 Swyhan46 2019 senesi kız yılıydı yawrum bu sene kız doğuracaklar bu hatunlar, bu yıl hamile kalanlar ise bu sene erkek yılıdır bence 🤭😉 ama rabbim gönlüne göre versin inşallah (bu arada mayıs da doğum yapıcam benim de kız Allahım nasip ederse)
RanaaT Swyhan46 sanırım öyle ee ne biliyim genelde kızlar ilk cocugu erkek ister aman sağlıklı olsunda hayırlısıyla bir gelse de rahatlasak
Swyhan46 Benim daha 12+4 haftalık ve bi ay sonra söylerim dedi net olarak çok zorlamama rağmen biraz kız yapısı var dedi ama hazırlık yapma sakın dedi bi ay sonra nEt söyleyecekmiş