Kızlar moral çok önemli bunu yaşayan biri olarak söylüyorum lütfen olur olmadık şeylere canınızı sıkmayın herşeyi akışına bırakın zaten olacağı varsa olur eğer o bebeğin dünyada alacak nefesi varsa rabbim ol der ve olur ben ilk bebeğimde çok stresliydim aslında hiç bi neden yoktu sadece kendi kendime sorunlar çıkarıp kendi içimde üzülğyodum hep bi kaybetme korkusu vardı. Korktuğum oldu ama şuan o anları düşünmek yerine kendimi strese sokmak yerine herşeye gülüp geçiyorum ni kulağımdan giriyo diğerinden çıkıyo eğer bebek yaşamaycaksa pamuklara sarsan durmuyo ama o bebek yaşayacaksa taşın başında oluyo herşey bi sebep sadece lütfen rabbimize güvenin tam bir teslimiyet gösterin rabbim gönlünüze göre hayırlısını versin 😘