Yasmin07 Kızlar bi meyve var ya yuvarlak olan tuzla fln yeniyor çoğu hamilelerin genelde aşerdiği o mağlum meyveee kilosu 750 tlden satışa başlamış bi aşersek kocalsrımız yandı
NisaMomy Yasmin07 geçen eşim taze meyvelerden meyve suyu sıktı nedense tadı o dediğin meyveye benzedi gözlerimi kapatıp onu yiyomuş gibi içtim valla🤣🤣
Selimerve Nurcihan34 yok be aşermemı gecırdı o kadar tadı saman gıbıydı az kaldı ama ya nisanda cıkar