Kızlar 32. Hafta bitmek üzere ama ben bikaç zamandır sürekli acıkıyorum aslında kahvaltımı o kadar doyurucu yapıyorum ki 2 tane haşlanmış yumurta yiyorum en basiti az karbonhidrat bol protein yapıyorum kahvaltıyı önceden kahvaltımı yapınca saatlerce acıkmazdım karnımı davul gibi hissederdim şimdi 1 saat sonra hooop tekrar acıkıyorum var mı benim gibi olan nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla 😊