Merhaba hanımlar, 10 haftalık hamileyim sanki içimde bi his var bebeğim beni bıraktı gibi iki gündür. Belirtim yok bulantım da devam ediyo ama içimde çok değişik bi his var. Ara ara kaşık ağrım ve makata vuran ağrılarım oluyo. Başına gelen var mı? Bulantısı devam edipte bebeğini kaybeden oldu mu? Genelde belirtiler durur diyorlar ama devam edipte başına gelen oldu mu?