Ben sivaslıyım ama eşimin işi yüzünden başka şehirde yaşıyorum burda kontrollere özel hastaneye gidiyorum ama sivasta numune hastanesinde doğum yapıcam merak ettiğim sancı çekerken sancı odasında yanınıza eşinizi veya Bi tanıdığınızı almıyorlar mı 😣😣