Nermin2155 Merhaba arkadaşlar sizce süt sağma makinası yada pompası alınmalı mı. Alınması gerekiyorsa hangisini önerirsiniz
Cnmltm Nermin2155 aslında bu durum dogumdan sonra belli oluyor sütünÜn olup olmamasına ben cok süt kırılması yasadm el pompası aldıydım ama en güzeli elektriklisi
Ztbr Bence olması gerekiyo baze bebekler emmek istemiyo bu şekilde veren anneler oluyo şuan ikinci bebeğim 10 günlük büyük kızım kıskandığı için sağıp veriyorum manuel olanın markası baby plus elektrikli olanın lansinoh