Arkadaşlar selam şimdi afedersiniz ıslaklık hissettim Lavaboya gidip baktığımda bayağı akıntım olmuş bide böyle yumurta beyazı şeklinde parça gördüm. Sizce bugünü değerlendirmeli miyim ? Yoksa dün mü yapmalıydım 😔😔 bugun adetimin başlangıcından beri 14. Günüm yardımcj olur musunuz ?