Gizem12 Kötü olmasını bekliyormuş gibi kötüyü düşünüp, onu cağırıyorsun kendine. Bir şükür et. Allah'a teslim et kendini ne güzel doktorda iyi demiş. Düşünme gerisini artık. Ne kadar düşünürsen düşün, kaderinde olacak olandan kaçamazsın. Rahat ol. Allahım kucağına aldığın günleri göstersin 🙏🌸