Kızlar merhaba:)
23 haftalık hamileyim ama isim konusuna hala karar veremedik:( eşimle zevklerimiz uymuyo ondan sanırım🙈 benim düşündüğüm isimler; Meriç, Atlas, Arden (anlamı bolluk bereket), Arel (anlamı iyi temiz dürüst insan), Cem, Milan (anlamı zarif kibar hoş sevgili), Eşimin çok istediği isim de Göktuğ, arada kaldığımız ikimizin de olabilir dediğimiz isimlerde Poyraz, Arda, Ayaz. Soyadımız Çayır. Benim beğendiğim isimleri eşim, eşimin beğendiğini de ben beğenemiyorum. Birde isimde ö,ü, ğ olması bence dezavantaj. Sizce hangi isim kızlar?