Merhaba,bende 34+4 teyim 🙈 gündüz çok fazla ağrım yok ama geceleri kasıklarımın ağrısından uyuyamıyorum bende,son kontrolümde bebek kanala yerleşmeye başlamış demişti doktorum sanırım o yüzden☺️29 da da baş aşağı döndü o zamandan beri tuvalet ihtiyacım arttı,baskıdan dolayı☺️