Herkese Selamlar,
Bu cumartesi doktor randevum var 16+3’e denk geliyor geçtiğimiz ayki kontrolümde 12+3’dü 2 tarama testi yapıldı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı şuan tamamen bilmediğimden soruyorum internet baktığım kadarıyla 3’lü veya 4’lü tarama zamanına denk geliyormuş bunları yaptırmak gereklimi tabiki doktorumada sorcam onun yönlendirmesine göre hareket edeceğim ama fikir almak istedim ola ki yaptıralım dedi bu testleri İstanbul’da hangi hastaneler yapıyor ve ücretleri nelerdir çevremde devlete gidip testler hiç olmadık yere sıkıntı yaşan çok onun için özelde yaptıranlar yardımcı olabilirmi?