KubraKilinc Beş haftalık hamileyim tek şikayetim ara ara şiddetli karnım ağrıyor aynı adet ağrısı gibi be çok üşüyorum benim olan var mı acaba 😒
NaimeYilmaz KubraKilinc kanama yoksa endıse etme. Kanama olursa doktora gıt bır cogunuz ılk 1-2 ay adet sancısı gıbı cektık 🙏
Tgbabsra KubraKilinc evet canım 5. Haftada bende de öyle di kan gelmedikçe sıkıntı Yok çok vurduğu zaman uzanıyordum ayağımın altına kırlet ayağın çok yüksekte olmazsın geciyor ağrısı korkmana gerek Yok
NaimeYilmaz KubraKilinc stres yapma ben bazen iki büklüm kalırdm öle agrılarm olurdu ılk zamanlar hep olur
NaimeYilmaz KubraKilinc bı anda kesılıncede neden kesıldı dıe sorgulucaksn 😊 sürec bole yapcak bırsey yok ıcın rahat etmıorsa doktoruna baktır bi
KubraKilinc NaimeYilmaz gittim doktora gözüktüm bi sıkıntı yok dedi çok şükür olur dedi böyle şeyler yat dinlen dedi 😊😊
KubraKilinc Bebegimibeklerken__ gece hiç uyuyamıyorum karnımı ovuşturdum ovuşturdum yalvardım allaha biraz dindi ağrısı öyle uyudum
Esmakif KubraKilinc bende 7 haftalık hamileym hala sancm agrilarm devam ediyo doktor normal dedi vu suan kanamam bile var ama korkma dedi igne ve ilac verdi bana rahat ol sabret ve dua et canm sadce 😊
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Ben de 9 haftalik hamileyim birkac gundur bel agrisi cekiyorum sebebi nedir sizce? Ciddi birsey olabilir mi?
KubraKilinc SenHepMercimekOlarakKalacaksin canım benim bilemicem keşke önce yazsaydın doktora sorarım bende tek şikayet buydu onu sordum
KubraKilinc SenHepMercimekOlarakKalacaksin ilk aylarda olur böyle şeyler dedi birde sıcak su ile duş aldım leke geldi ılık su ile yıkan dedi içim rahatladı kesede bi problem yok dedi hammdolsun geldim eve 😊😊