Asaltntyr o haftada benim bebeğim 1.680 gramdi. İnsanları takacak Olsak neler demiyorlar ki. Mesela banada karnın küçük diyorlar ay evet çok şükür doğuma kadar çok zorlanmicam diyorum. Ki öylede zaten. Ve benim gözüme karnım çok da büyük. Sırf moral bozmak için konuşmak için yapıyorlar. Dün hastanedeydim 15 yaşlarında Bi kız sohbete başladı benle hamile oldgunu anlamadım çok küçük göbeğin iki aylık gibi duruyor dedi. Çelişkiye bak sen, 😁 Yok artk dedim iki aylık ve göbek bu şekil 😁 naparsin işte çok şükür bebeğimin kilosu da iyi boyuda