Dışardan gelen şu yorumlar gerçekten sinir bozucu olabiliyor. Herkesin beklentisi obez bebek galiba. Allah korusun gelişim geriliği olmadıktan sonra, ne önemi var bunların anlamıyorum. Çok şükür bana yapan yok ama yapılsa ciddi tartışır, konuşmazdım.