13+5 günlük hamileyim.. bu güne kadar be kusma ne bulantı ne bi baş dönmesi nede bir belirtim vardı, hislerime de güvenirim hep erkek hissettim. eşimle benim ikinci evliligimiz onun bi oglu var beş yasında.. hamileligim icin cok ugras verdi benimle cok gec tuttu ama tuttu sükürler olsun.. cok sevindik hediyeler yiyecekler ama hersey mavi. geçen hafta doktor kız oldugunu söyledi asla sevinmemekle beraber bana kız cocugu cok zor pembe rengi hic güzel degil ben kıza bakamam ben oglumla oynarım sen kızınla deyip duruyor. karnımıda sevmiyor artık.. bunları söylerken gülüyor ama böyle seylerde ne saka olur ne espri.. ailesi beni sevmiyor konusmuyor dün eşimin ablası kızım olacagını paylaştıgım fotograftan ögrendi, beni engellemiş :) psikolojik olarak cok kötüyüm lütfen destek olurmusunuz