İğne yakıyor gibi sizde de öyle mi ?
1234seda evett canım ilaç yakıyo çok normal
1234seda iğnenin havasını al öyle yap
1234seda evet tatlım bir anda dağılmadığı için ilaç yakıyor biraz
elmdmr kaç haftanıza kadar kullandın canm şuan kaç haftaliksin
1234seda 9 haftalıkkenmi ne başladı 30 haftalığım daha kullanıyorum canım
Sedatadik öyle yapıyorum canm
elmdmr Maşallah canm Allahım bebişlerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
1234seda aminn canımm inşallahhh