DiplomaliEvHanimi NurEto bu ay bari 2tane falan olussa sansim artsa ilk ay 1taneydi adetin 15.gunu tam igne olmuştum
Songulkls27 NurEto geçen ay ne güzel adetim beklemiştim bu ay bu sayfada takıldığım için yapanları görünce dayanamadım test yaptım 🙄🤦♀️
Blackkcat NurEto inş regli olmamışsındır,hayırlı sonuç olsun kuzum inşallah🤲🏻🤲🏻🌸bu arada iyisindir inşallah😍
NurEto Blackkcat henüz olmadım abla ama böyle adet olacakmışım gibi geliyo yani sancım yok sadece göğüs hassasiyeti bel ağrısı var bacaklarım uyusuyor midem ekşiyo ama benm adet belirtileri de bunlat
Songulkls27 NurEto bende de çok aşırı silik belli belirsiz bir çizgi var ama üç liralık test olduğu için pek takmadım adetim i bekliyorum 🙄
NurEto Songulkls27 bugün yapsam mı bilemedim eczaneye gidecem zaten inofolic combi almaya testte alsam mı diyorum
Hnfth Rabia-22 gerçekten o kadar geç mi çıktı ilk kez duydum çok şaşkınım benm adetime 7gün var erken gebelik testi yaptım dün çıkmadı o zaman hemen ümitsiz olmayaym benn