Kızlar çok çabaladım bu pko için herşeyi yaptım herşeyi yedim içtim yok olmadı. 3 ay yumurta takibi gördüm. Olmadı. Eşimde sorun yok aşılama denemek yerine tüp bebeğe geçtik biz🤲🏻 Bu arada bugün adet oldum 3. Günü randevuyu aldım inşallah bu yolda rabbim yardımcımız olsun maddi manevi zorluk çekicez 🤗 Sonu güzel olsun.. ilk muayanede neler yapılıuor kızlar 👍