Minnkyavrm İkili testte bebeğimin ense kalınlığı 3.2 çıktı doktor biraz kararsız konuştu yarın belli Olucak kan sonucuna göre 3.2 normal mi sizce internetten araştırdım normal yazıyo ama kafama takıldı
Nese_krc Minnkyavrm 3 ün üzerinde olmasını istemiyor hekimler, ek bir tarama testi daha isteyebilir doktorunuz.