Merhaba arkadaşlar bi konuda danışmak istiyorum daha önce basına gelen var mı acaba 19 haftalık hamileyim dünden beri tuhaf ve geçmeyen bi agrım vardı gaz sancısı gibi gelmişti ilk başta sonra bi değişti ve geçmeyince doktoruma gittim bugün, idrar tahlili verdik ve sonuç HEM BÖBREKLERİMDE KUM VAR HEMDE İDRAR YOLU ENFEKSİYONUM VAR. İkisinin aynı anda olabilme ihtimali nedir ki şaka gibi geldi bana