Meltem0206 Olur canım. Bol bol yuru. Açılma yarın dahada ilerlemis olur. Suni sancıylada desetekleyip inşallah gerçekleşir. Bende ilk kziimda aynı öyle oldu. Hemen alacaklardı. Yanı yatış yapılsın suni verilsin denildi. Yarın geliym diyip çıktım. Ertesi gün gittiğimde açıklık 8 cm olmuştu ama bende sancı falan yok. Sabah suni vermeye başladılar. Saat 15.00 de doğdu. Ama açıklık olupta bir hafta dogmayanda oluyor. Ilk doğum olunca insan doktor ne dedi kabul ediyor bebeğe bisey olur gitmezsem bide diye. Ama şimdi 3. Hamileliğim herşeyim normalse,bebegin suyu, baş pozisyon gelmesi, gelişimi falan, 20 cm bile aciklikk var dese, gitmem kendi sancimi yada suyumun gelmesini beklerim. Bordo bereli oldum artık 🙈