Merve3652 Kızlar selam. 6 haftalık hamileyim karnımda sürekli bir ağrı var kasıklarım ağrıyor sizde de oldu mu bu durum korkuyorum bebeğime bişey olacak diye ilk gebeliğim lütfen olumlu deneyimi olanlar yazsın❤️
asli_tpbg Ilk zamanlarimda benim de ağrıdı canım merak etme bise olmaz vücut alışkın değil içinde can olmasına kasılıyor biraz o yüzden içini ferah tut :) benim 15 haftaya kadar ağrıdı sonra geçti ama yine yoruldugumda falan kasılıyor normaldir meraklanma 😊👍
Esra94 Evet benimde agrı oluyor suan 6+6 dayız doktorum gayet normal oldugunu rahmin büyüdüğü için agrı yaptıgını ortalama 12. Haftada gececegini söyledi
Elifaydogan06 Merve3652 5+3 1 haftadır çekiyorum bel ve kısık ağrısı bol bol dinlen canım kendimi yorunca daha artıyor leke ve kanama olmadığı sürece korkma bebeğimiz yerleşmeye çalışıyor