Hilal_00 boşver canım ara ara bebeklerin büyüme ataklarında haftalık fazla ya da az aldıkları oluyor. Ayda 1 kilo almış sen öyle düşün bebeğin gayet iyi besleniyor. Açlık krizleri ve ağlamaları olduğu zaman mama verebilirsin ama biberonla değil çay kaşığı ile ağzına dökme şeklinde yap biberon meme reddine sebep olabiliyor