Syh42 Aslibrk56 benimde 16+3 bugün gideceğim inşallah. 16 dan sonra aksi bir durum olmadığı sürece belli oluyor
Dilekkkkkk Bana 12 de erkek dedi. 14 te gittim kesin kız dedi. Perşembe de başka bir doktorda randevum var umarım tekrar değişmez ☺️ 16 haftayız bugün 😇
Syh42 Aslibrk56 uyuyor tatlı biseyler ye gel dedi doktor. Sonra biraz hareketlendi . Pipi göremedim ama emin de değilim. Büyük olasılıkla kız dedi 🥰
Dilekkkkkk Hanife05 kendi doktorum kesin kız dedi ama ben bu hafta başka bir doktora daha gideceğim. Bir kaç doktora baktırmakta fayda var 😊
Hanife05 Dilekkkkkk ay merak ettim şimdi benim doktorumda erkek dedi 12 haftalıkken ☺️ 2 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım💕