juliet Hayriyeee ben çalıştığım için gün için boş kaldıkça sürekli içiyorum kansızlık gibi sıkıntımda olmadı hiç inşallah bi sıkıntı çıkmaz 🤷♀️ Türk kahvesini filtre kahveleri falan bıraktım ama çaydan vazgeçemiyorum
Asaltntyr Hayriyeee hamile kalmadan önce günde bir bardak zor içerdim ama şimdi canım çok fazla istiyor ama biliyorsunuz kahve çay pek de önerilmiyor onun yerine su içmek daha faydalı😅 çok açık bir bardak bilemediniz iki bardak içiyorum her gün
1serapguneyli Hayriyeee bende çay aşığıydım günde bi demlik demler kendim içerdim 2 aydır öyle bir tiksindim ki içemiyorum ve deli gibi özledim içmeyi Hamilelikte tiksindiğim tek şey çay oldu 🙄😂