Vee sonunda bende doğurdum..
aşırı stresli ve gergindim ama her sorduğuma doğruyu söyle beni sakinleştirmek için saklama diyede tembihledim,benim gibi olanlara gerçekten doğrusunu anlatmak için yazıyorum..
o lanet olası sonda dışında spinal sezeryanın gerçektende hiçbir zorluğu yokmuş , sabah 8 de yatış yaptım giyindim , tansiyon ,nst gibi detaylarım kontrol edildi,damar yolu açıldı ve özellikle istememe rağmen uyuşturmadan önce sondayı taktı maalesef 🤦🏻♀️ Öyle bir uygulama yok uyanıkken takılır dedi hemşire ben tabi onun acısıyla başladım ağlamaya ve ağlaya ağlaya gittim amelyathaneye , onun dışında hiçbir sıkıntı acı yaşamadım kiiiiii ben kan alınır serum takılırken bile dayanamaz ağlaarım okadar tatlıdır canım 🤦🏻♀️
Belden iğne gerçektende hiç hissedilmiyo incecik , sonrasıda zaten tamamen pskolojik acı sıfır ,uyuyştum, sadece o odada olmak beni gerdi ve tansiyonum bira düşünce nefes darlığı baş dönmesi yaşadım ama hemen oksijen verdiler geçti, toplam 10 dakika sürdü zaten , bide dikiş atılırkenno çekiştirmeleri hissettiğimden kusucak gibi hissettim ama bikaç saniye sonra oda geçti , doğumu neşekilde yaparsak yapalım biacı çekiyoruz ama onun sonundada dünyanın en tatlı şeyi bizim oluyo, şimdi 2.günüm evet ağrım var,yatıp kalkarken çok zorlanıyorum ama geçicek ,bikaç güne ve ben bebişimle koklaşıcam rahat rahat,Allah herkesin yardımcısı olsun , inşallah herkes sağsalim sorunsuz alır bebişlerini kucağına 🙏🏻🙏🏻🙏🏻