Kızlar merhaba.Ben dün konu açmıştım adetime 4 gün kala idrar testi yaptım ikinci çizgoi silik çıktı diye.Bugün yine yaptım ilk idrarla,negatif çıktı ama,silik ffalan yok.Adetime 3 gün var,yumurtlamanın da 11 günü bugün,adetimin 17 günü yumurtlama ve ilişki olmuştu.Acaba erken mi?ama çoğu kişi yumurtlamanın 9,10 günü öğreniyor idrar testinde,bende çıkmadıysa demek yokmuş bu defada