kizlar ben de biseyi merak ediyorum. dogumdan once 8 ve dogumdan sonra 8 olmak uzere 16 hafta izin var ya. 37ye kadar calistik dielim. ve 37de dogum yapsak kac hafta suremiz kaliyor. sadece calisilmayan t hafta ve 8 olmak uzere 13 hafta mi oluyor yani son gune kadar da calissak da?