brcaky Güzel anneler 18+4 teyim dün kontrolde bebeğin boyu 22 cm kilosuda 300 gram dedi 2 hafta önden gidiyormuş bu ölçüler normal mi acaba, sizlerinki nasıldı?
Minikpatiler Şuan seninki olması gerektiği gibi iki haft öndelik bi durum değil gebe programlarında bile haftasında kaç cm kaç. Kilo olduğunu söylüyor
brcaky Minikpatiler gebelik programında daha az ölçüleri söylüyor bu hafta için hamilelik + kullanıyorum banu çiftçide farklı yine kilo boy ölçümleri çok aşırı fark yok tabiki oranlar arasında ama ilk hamileliğim korkuyorum
Minikpatiler brcaky ikili üçlü testlerinde sıkıntı yoksa bence yoktur doktoruna sorabilirsin en kolayı ama bence korkmana lüzum yok 🧚♀️
Pamuk123 Demetsener 17 haftada 172 gram 16 cm boy demişti haftasıyla uyumlu dedi doktorum ama buradakilere göre biraz ufak sanırım sağlıklı olsunlarda bir şey olmaz 😊
brcaky Demetsener biz eşimle iriyiz biraz bebekte şişko olcak galba bizim gibi, sayfalarda yazılan ölçümler birebir olmayınca tedirgin oldum sağolun❤️❤️❤️
Demetsener brcaky tabi ki kişiden kişiye değişiyor ferah tutun içinizi kendinizi de bebeğinizi de sıkmayın :))