Benim de tehlikem vardı ama vajinal kanamam yoktu kese etrafında kanamam vardı hatta ilk gittigim doktor %85 bu gebelik gercekleşmiycek git 3 gün sonra gel kürtaj yapabiliriz dedi başka doktora gittim birdaha ona girmedim çok bunalıma soktu bizi allahindan bulsun şimdi gittiğim doktor çok iyi onun sayesinde şuan çok çok iyiyiz atlattık tehlikemizi de hamdolsun 🤲