hmyrmom Kızlar merhaba 18+3 teyim. 1 aydır randevu bulamadığım için doktora gidemedim ve 10 gün sonraya sonunda randevu alabildim. Ama daha vakit var ve çok endişeleniyorum bebeğimin hareketini hâlâ hissetmedim. karnım çıktı baya belirgin ama hiçbir hissim yok hareket etmiyor mu yoksa ben mi hissedemiyorum bişey mi oldu bebeğime çok korkuyorum ☹️😓😥
duygusm hmyrmom Ben 21. hafta civarında ancak hissedebilmiştim. Yani kontrollerin zamanında yapılması tabii ki önemli, o ayrı bir konu ama henüz hissetmemiş olmanız illa bir sorun olduğu anlamına gelmez.
spiker_anne hmyrmom bu tarz durumlarda sağlık ocagina gidebilirsiniz orada ultrason olmasa bile kalp atışını dinlersiniz bir nebze rahatlatir🌸❤❤
Karadenizf Merve_kucuk katılıyorumm sağlık ocağına gidip hemşireye kalp atışını dinlemek istiyorum diyin 😊😊 cihazları çok iyi değil ama dinlersiniz içiniz rahatlar hemen alıyorlar sizi odaya
Pamuk123 Blcns benimde ikşnci hamileliğim aralarında çok ta yok aslında garip olan ilk hamileliğimde 15 te güm diye bildiğin oğlumun tekmesini hissetmiştim sonrasındada ama bunda bazen çok nadir kımıltı hissediyorum gazdır deyip geçiyorum aktif bi hareket yok yani 17+5 ettim😊
hmyrmom spiker_anne öneri için teşekkürler aklıma gelmemişti ayrıca sağlık ocağında kalp atışının dinlendiğini bilmiyordum ilk hamileliğim olunca tecrübesizlikten 🤷🏻♀️😊
Denizinannesi07 hmyrmom ben dün aynı sebeple doktora gittim herşey yolunda şükür korkma bir şey olmaz Allah’ın izniyle ben bugün 18+5 oldum ama hala hissetmiyorum
Naciye1303 Ben 19+6da hissetmiştim kişiden kişiye göre değişiyor bence olumlu düşünün sıkıntı yapmayın bebeğiniz de kasılır siz üzüldüğünüz zaman
Demetsener İlk gebelikse geç hissetme olabilir ben 21. Haftamdayım hala hissedemedim. Doktorum 24. Haftaya kadar normal demişti
hmyrmom Demetsener ilk gebeliğim evet ondan tereddüt ettim doktora da gidemeyince evham yaptım 🤦🏻♀️😓
Tazeannelik hmyrmom bu kadar evhamlı olup kötüyü çağırmayın lütfen, ben de 18+4 üm hiç hissetmedin henüz ama sorun edip stres yapmıyorum, merak etmeyin Allah korusun bir şey olsa hissedersiniz vücut reaksiyon gösterir belirti olur, içinizi ferah tutun hep🌸
hmyrmom Tazeannelik öyle dimi, biraz zor dönemlerden de geçtim stresli geçti hamileliğim bu zamana kadar ama şuan çok şükür atlattım. Bu yüzden biraz da panik oldum 🙈😥
hmyrmom Pamuk123 ikincisinin cinsiyeti ne acaba? Benim kızım olacak arkadaşımın oğlu aynı haftalardayız o hissediyor ben hissedemedim acaba cinsiyet farkı oluyor mu diye düşündüm şuan 😊
Esen80 hmyrmom hissetmemennormal endişelenme bence. Her insanda farklı olur hissetmek. Ben 20. Haftada hissettim. Rahat ol Allah sağlık versin bütün bebeklere
Esarikay hmyrmom birşey olmamıştır canım. Kötü birşey olmuş olsa vücudun elbet biyolojik bir tepki verirdi. Hareketi de hissedersin herkes aynı haftalarda hissetmiyor korkma. Ama kendimi yatistiramiyorum diyorsan ya başka bir doktora görün ya da acile git kendimi iyi hissetmiyorum hamileyim dersen direk önce bebişin kalp atışına sağlık durumuna bakıyorlar.
hmyrmom Esarikay geçen hafta mide bulantısı ve baş ağrısıyla gittim acile ama hiç bebeğe bakmadılar serum takıp eve yolladılar 😒
Tukec hmyrmom Bende 18+2 yim daha birşey hissetmedim. Endişelenme çok normal diyorlar ama uzun süredir doktora gitmemişsin kısa zamanda kontrole gitmen sağlıklı olur tabiki.
gmzmg hmyrmom ilk gebelikse 20-21. Haftaya kadar hareket hissedilmeyebilir deniyor. Ben 19+5 ‘im. İlk kez 1-2 gün önce seğirme gibi hissettim. Zaten başlarda öyle çok güçlü hissedilmezmiş.