Günde 3 kez de fırçalasam olmuyor. Sadece bir tane parol içme hakkım var onu da gündüz çalışırken kullanıyorum bu kez de geceleri ağrıdan uyuyamıyorum dişlerimde bir problem yok çok şükür ama vitamin eksikliğiyle alakalı oluyor dedi doktorum. Kansızlığımda var bi çözüm bulamadım