Kızlar merhaba , Bu benim 6. Gebeliğim 16 haftalık olduk çok şükür bundan önceki gebeliklerim 6.7.8.9 haftalıkken kalp atışları durduğu için kaybettim bursada yaşıyorum ama istanbul bursa gitmediğim proseför kalmadı hertürlü test araştırma genetik kromozom hepsini yaptırdım hiç bir sorunumuz yok ne eşimde ne bende Şuan için gebeliğim iyi gidiyo bebeğimde bir sorun yok ama hergün korkuyla kalkıp korkuyla yatıyorum bu bebeğe öyle alıştımki her gün onunla konuşuyorum nolur beni bırakma diye sonu ne olucak bilmiyorum ama çok endişeleniyorum benim yaşadığımı yaşayan varmı etrafınızda sağlıklıklı doğum yapan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🏼