Arzuylmaz Merhabalar ben renglime 2 gün kala beta hcg yaptırdım 78 çıktı iki gün sonra 107 iki gün sonra 207 ve iki gün sonra 278 doktorum artışlar kötü dış gebelik olabilir dedi bu durumu yaşamış olan arkadaş var mi acaba ? Çok korkuyorum 😔
Sltn01 Arzuylmaz canım ben adetime 1 gün kala yaptırdım 15 çıktı 2 gün sonra 30 oldu sonra kimyasal gebelikmiş düşük yaptım canım . Ama inşallh seninki öyle olmaz
Elfcelik Arzuylmaz canım bildiğim kadarıyla iki günde bir iki katına çıkması gerekiyor. İyi düşünelim iyi olsun canım inşallah değerlerin yükselir. 🙏🤲
Tuqceee33 Arzuylmaz üzülme canım bekle benim değerlerim öyle yüksekti ki ikiz sandım ama boş gebelikmiş önemli olan sağlıklı olması değerler elbette önemli ama doktorunu dinle Rabbimin izniyle sağlıklıdır inşallah🙏🏻
FZehraColak Arzuylmaz bende dış gebelik geçirdim ama benim değerim 1000 den sonra düzensizleşti. 1000 kadar 2 günde 1 3,5 kat artış gözteriyordu.
Elfcelik Arzuylmaz üzülme canım benim vardır elbet rabbimin bi bildiği. Biz yine kötüsünü düşünmeyelim. Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah. Ama burda okuduğum kadarıyla bunu yaşayan çok arkadaşımız var hemen arkasına hamile kalıp sağlıklı gebelikleri oluyor. Eğer seninkide sıkıntılıysa daha iyisi gelecek inşallah canım benim.
Arzuylmaz Elfcelik inşallah canım benim ama gene de bu süreci yaşamak o kadar zor ve yıpratıcı ki Allah kimseye yaşatmasın 😔
Arzuylmaz Tuqceee33 çok üzüldüm senin için canım Allahım kimseye yaşatmasın inşallah isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar verir 🙏
FZehraColak Arzuylmaz sağol canım. yok doktora göre artışlarım çok iyi ve düzenliydi. en az 2 katı olması gerekiyor.
Arzuylmaz FZehraColak hımm anladım canım napalım alnımızda ne yazıyorsa onu yaşarız inşallah daha güzeli sağlıklısı olur 🙏