Elpisphanto ben çiğ inek sütü içemezdim hic. Kaynatirken ki kokusunu sevmezdim. Hamileliğimde bana bir şey oldu pastörize süt içemiyorum tatsız geliyordu. Hep inek sütü aldım. Yogurdu da ondan yaptım ve içtim de ballı. Hala içiyorum. Inanılmaz derecede canım doğal inek sütü istiyor. Süt kokusunu almak istiyorum zaten kaynatırken koklaya koklaya başında duruyorum 😄 çok şükür bi sorun yaşamadım şimdiye kadar. 30+3teyim. ✌