busraydin canım seni çok iyi anlıyorum bende senin gibi düşünenlerdenim özellikle calışan ve 2 2.5 aylıkken bebeğim işe gitmek zorunda olan bir anne adayı olduğum için en azından o sürede normal doğurup kendimle değil daha çok onunla vakit geçirmek istiyorum. 39.hafta olarak bebeğimiz normal bekliyoruz bizim minik prensesim tam indi normal pozisyonunu aldı ama tık yok daha bakalım. Ama şu var aşağı inmemiş olduğunu yazmışsın ya bu süreçten sonra zaten bebeğin gelişimi sağlamış ve şun risk olultırmasa bile 1 günün bile garantisi yok içerideki bebek için, yani kaka olabilir kordon dolanması olabilir ve sen bunu dışardan hissedemezsin. Ki bebeğin maşallah artık büyümüştür ve aşağı inme şansı olmayadabilir biliyosun son haftalarda hareketleri bile kısıtlı. Doktorunun evet san daha net bir açıklama yapması gerektiğini düşünüyorum bende ama yine de bebeğimin sağlığını da hiçe sayma. Evet bazıları 42.haftaya kadar bekleyip 0 sancı ile suni başlatılıyor ee bazıları da 38.hafta kendi sancısıyla doğuruyor. Ama onlar sen değilsin, senin vucüt yapın bebeğinin yapısı kilosu hepsi etkili. Ama içim rahatlasın dersen Bi kaç doktora daha görün doktorundan emin değilsen. Allahım hepimize kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah🙏🏻