Kızlar 30. Haftama az kaldı .biyerlere uzanmak zorunda kalıorm bazen acaba sorun olurmu.bide kendimi yine hamile gbi hissetmemeye başladm sanki herşey çok normalmş gbi oysaki sürekli wc deyim ve artk yatakta saga sola dönememeye başladm bogazım zaten bazen felakt yanıyor.çok iş yapınca belim kopuyor herkesteki şikayetler bendede var.ama bi yandanda okdr kendimi iyi hissediorm ki şu işide yapsam şurayada gitsem diorm hamile gbi değilim yani.bu hormonlardanmı.30 dan sonra beni neler beklio acaba bebeğim bide hep aynı yerde hiç yer değiştrmedi yukarılarada hç çkmadı