Selamın aleyküm kızlar uzun zamandır burdayım fakat hiç kayıt olup sohbetlere katılmak akllıma gelmiyordu hep gizliden takip ediyordum yazılanları 😊 fakat 3 gündür geçmeyen bel ve kasık ağrım var sizce normal mi bugünde doktor kontrolüm var fakat korkuyorum gebeliğimin başından beri risk vardı şuanda korkum erken doğum olması biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😊