Merhaba herkese,
01.03.2020 aksama dogru koltukta uyuyakalmistim. Uyandigimda ayni adet agrisi gbi bir agri hissettim saat 8 gbi. Sonra sure tutmaya baslafim. Yaklasik 5 6 dkda bir geliyor ve 40 saniye gibi suruyordu. Her okudugum hikayede bu surenin daha uzun yerden basladigini biliyordum (yarim saatte bir, 15te bir,10dkda bir gibi). Esime caktirmadan dusa vs girdim. Saat 10 gbi soyledim ve hazirlanip 11de hastaneye vardik. Hala annemleri fln aramadik eve doneriz diye dusnuyorduk. Nstye baglandim ve duzenli sancilarim cikti acikligim 2cmdi.ebe yarina dogurursun dedi. Yatisim yapilcakti oda secmem gerekiyordu onu hallederken suyum patladi. Ve ondan sonra olanlar oldu:) ebe acilmama tekrar bakti ve 10 dkda 6cm olmustu. Hemen doktorumu aradi sonra tekrar acikligima bakti 7 olmustu. Beni oda yerine dogumhaneye aldi esimle. Sanirim saat 12yi geciyordu. Saat 1 e kadar gelen sancilar cekilebilir olcudeydi. 5 gibi dogurursun dedi.Acikligim 8i bulunca doktorumu hemen aradi evden geldi ve dogumhane ekibi hazirlandi dogum basladi. Son 40 dk da cektigim sancilarda sanirim olcem dedim. Sanci geldikce ikindim ve dogum 2de gerceklesti. Yani toplamda 3 saatte dogurdum. Sonrasinda dikisler atildi gercekten hic hisserilmiyor ne kesilirken ne dikilirken zaten igne yapiyor. Oncelikle basindan beri iki dogum seklinden de korkuyordum ama normal bir tik daha az korkunc geliyordu. Cok kisa ve doktorumun inanamadigi kadar hizli gelisen bir dogum oldugu halde ben cok etkilendim. Gercekten pskolojisi kaldirmayacak olanlar normal doguma zorlanmamali. Sonrasi gercekten konforlu dogumhaneden yuruyerek odama geldim ve bebegimle rahatca ilgilendim. Suan biraz sut sikintim var ama onuda insallah halledicez. Karisik yazmis olabilrim sorusu olanlari cevaplarim cunku hic uyumadim 2 gundur:) bebegim 3350 ve 50 cm dogdu bu arada.